Totus Skrevet Juni 7, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2017 Hallao folkens! Jeg tenker å gå til innkjøp av en 2011-2012 mod X3. Og da tenker jeg en prisklasse mellom 280-320 000,-.Ser de fleste bilene (av min interesse) er gått rett under 100 000km. Hvilke utgifter kan jeg se for meg? Mtp Service, evt slitedeler som bør byttes rundt denne km standen? Har disse bilene noen kjente feil? Håper på noen hyggelige svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Januar 18, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2020 Sjekk etter slark i styring, lekkasje fra høyt bremselys, unormal slittasje på innsiden av bakdekk, knirk i panoramatak, krakkeleringer i frontlamper, fastlåst motorisert hengerfeste, lekkasje i ac-system og turbo-havari. Dette er ting jeg måtte ordne på min før den var 5 år gammel Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg