LupoB0Y Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Hepp. Hvordan er stemningen for et treff fredag den 11 oktober? Hadde kanskje vært en fordel med et sted man kunne møtes inne. Diskutere ukas hendelser og slikt. Noen synspunkter? og forslag til sted å være? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 ukas hendelser? "No comment" :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 hadde jeg hatt bil hadde det kanskje vært en mulighet.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Noe sted vi kan være inne? Må bli på Strømmen Kino det da! :D Så slipper vi å legge om råner-ruten også, siden parkeringsplassen til kino`en er Streetmeet plassen. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Tja, jeg vet at P huset under komunal bygget i sandvika er oppvarmet og åpent frem til 24:00. Man kjører inn under Sandvika storsenter ..... følger veien under bygget liksom så kommer man til en godt oppvarmet garasje som er så og si tom til enhver tid. Blir lite burnings for da blir vi GARANTERT kasta vekk. Men det er varmt og man kunne tatt en prat. Det er forøvrig gratis å parkere der etter 17:00 så det er vel egentlig ingen grunn til at vi skal bli bortvist ..... om vi kan oppføre oss da. :D Andre som vet om oppvarmede garasjer ? Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Garasjehuset i sandvika er sweet.. Da har jeg ikke lange veien å kjøre :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 men hvor mange er det som er med? kan sikkert få årna meg en tralle hvis det dukker opp no folk.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 ta det på lørdag da så kan jeg komme jeg også. Må opp til gardermoen på lørdag for å hente motoren min likevell. Hadde jo vært fint å møtte noe når jeg kommer oppover. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg