Gå til innhold

G60 konfilter

Ranger emnet

JungHanz

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan bestille når som helst jeg. Regner med det blir OK pris hvis det blir et visst antall... Det er det dere som bestemmer. Foreslår å bestille rørene uten filter. Filter finnes i alle størrelser, farger og varianter her til lands og, ofte like billig som i Tyskland. Sikkert forskjellige ønsker hva angår typr, merke, size, farge osv, så det blir lettest sånn.

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig respons... Tregt forum dette...

Får disse for €80,- stk inkl mwst og frakt/tollgebyr hvis jeg kjøper 5, dagens € er vel 8,4 i min bank. Men det gidder jeg ikke hvis jeg blir sittende med dem... Bare å sjekke opp med andre aktuelle hvis dere vet om noen. RSG60 har allerede fått sitt.

Lørdag eller mandag går bestilling, forutsatt at jeg ikke drar ned selv i neste uke og tar dette med selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Tror jeg bare må melde meg på jeg og. Overføre cash, eller hvordan gjør vi det? Hvor i landet befinner de seg, stavanger? Hvor stort er egentlig dia til filteret? Når kommer de?

Nå er du foreløpig den første... Ser ut som gutta med Corra har dårlig råd for tida... Dal-Z? Og dere andre....? Bestillingen går i morgen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle stikke på Torshov bilrekvisita i morgen å kjøpe meg et Green kon filter. Hva slags størelse må jeg ha, når det skal passe på en G60 ?

Er det egentlig noe forskjell på Green og K&N ? bortsett fra fargen ?

x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro

x-86 Audi 80 quattro

x-89 Audi 90 2,3 20v quattro

x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert"

x-90 Passat GT G60 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte litt i sta, og på røret som sitter på g-laderen min er det ca. 70mm inndre diameter og nesten 80mm yttre diameter. Man trenger vel ikke noe annet en et universal kon filter på G60 ? det er ingen følere osv. som sitter koblet på den orginale luftfilter boksen ?

x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro

x-86 Audi 80 quattro

x-89 Audi 90 2,3 20v quattro

x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert"

x-90 Passat GT G60 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider