RSG60 Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Er dette noe som vi kan få til en felleshandel på, så kan vi kansje få gode priser? Skulle i hvertfall hatt et slikt eg! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Bare å melde seg på, jeg bestiller jeg... Sjekker pris når jeg vet hvor mange som er med. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 du får sette meg på lista då! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 ka tid d blir bestilling da?????? Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Kan bestille når som helst jeg. Regner med det blir OK pris hvis det blir et visst antall... Det er det dere som bestemmer. Foreslår å bestille rørene uten filter. Filter finnes i alle størrelser, farger og varianter her til lands og, ofte like billig som i Tyskland. Sikkert forskjellige ønsker hva angår typr, merke, size, farge osv, så det blir lettest sånn. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 med andre ord blir det under 800 kr pr stk? :) det høres finfint ut! :) da KAN det hende jeg er med! :) skal sjekke litt opp.... Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Dårlig respons... Tregt forum dette... Får disse for €80,- stk inkl mwst og frakt/tollgebyr hvis jeg kjøper 5, dagens € er vel 8,4 i min bank. Men det gidder jeg ikke hvis jeg blir sittende med dem... Bare å sjekke opp med andre aktuelle hvis dere vet om noen. RSG60 har allerede fått sitt. Lørdag eller mandag går bestilling, forutsatt at jeg ikke drar ned selv i neste uke og tar dette med selv. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Tror jeg bare må melde meg på jeg og. Overføre cash, eller hvordan gjør vi det? Hvor i landet befinner de seg, stavanger? Hvor stort er egentlig dia til filteret? Når kommer de? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by CorraDon Tror jeg bare må melde meg på jeg og. Overføre cash, eller hvordan gjør vi det? Hvor i landet befinner de seg, stavanger? Hvor stort er egentlig dia til filteret? Når kommer de? Nå er du foreløpig den første... Ser ut som gutta med Corra har dårlig råd for tida... Dal-Z? Og dere andre....? Bestillingen går i morgen..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 ikke nokke på meg desverre..... Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Tenkte jeg skulle stikke på Torshov bilrekvisita i morgen å kjøpe meg et Green kon filter. Hva slags størelse må jeg ha, når det skal passe på en G60 ? Er det egentlig noe forskjell på Green og K&N ? bortsett fra fargen ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 har HØRT at K&N renser litt bedre (mindre hull) ... men det er jo bare nokke e har hørt da..... E tror du må ha nokke sånt som 70mm.... sånn ca? Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Røret som syncro selger har 70mm ytre diameter. Kan ha ganske stort filter!! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Målte litt i sta, og på røret som sitter på g-laderen min er det ca. 70mm inndre diameter og nesten 80mm yttre diameter. Man trenger vel ikke noe annet en et universal kon filter på G60 ? det er ingen følere osv. som sitter koblet på den orginale luftfilter boksen ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Trenger bare universalt ja. og et hjemmesnekkra varmeskjold Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg