Polo Classic Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Det er vanskelig å få filter med gummihals til å sitte skikkelig på gummislangen til G60. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Jeg har et green-filter kit til g60 og der er det med et rør mellom slangen og filteret pluss en stang til å feste ved hjulbuen... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Kjøpte Green universal filter på Torshov i går, fikk 70mm, men det var inndre diameter, Så det ble akkurat for stort. Får ikkw trykkt det på. Men de skulle bestille et filter med litt mindre hals, så da går det vel. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Se om jeg får opp et bilde av mitt her....: Slik liker jeg det... Så kjøper du et konfilter i passende dim (Fra Kollevold) til noen få hundrelapper i ønsket farge og form, og lager et fint varmeskjold..... Sitter på jobb og leser gamle tråder nå, og lurer på om du skaffer slike bend ennå? Jeg syns det er litt "jalla" å bare ha K&N-filteret på den gummislangen fra laderen. :) MVH Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Har et slikt benn liggende, klart med gummipakning og ferdig borra hull og skruer. Skal få det for 800,- Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by prophets Sitter på jobb og leser gamle tråder nå, og lurer på om du skaffer slike bend ennå? Jeg syns det er litt "jalla" å bare ha K&N-filteret på den gummislangen fra laderen. :) MVH Har bend jeg, men det er slike som RSG60 har et av, kjøpt hos meg. Da kan du like godt kjøpe det av han. Ta gjerne og ring meg hvis det er noe annet du trenger. Hører det er mye horrible priser ute og går for tida.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 kan jo slå på tråden den som er interessert! 90033422 Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by RSG60 Har et slikt benn liggende, klart med gummipakning og ferdig borra hull og skruer. Skal få det for 800,- Det høres interessant ut :) Tar kontakt om noen dager jeg Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg