Tøffe P Skrevet Juli 7, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2017 Har problem med handbrekk da jeg har 12 knepp,har vert 2ganger på autorisert verksted men di kunne ikke gjøre noe.har testet handbrekk og da låste eg hjulet på høyre side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 8, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2017 Hvilken årsmodell? Kan ikke wiren strammes mer må de skiftes, da har de sikkert strekt seg. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøffe P Skrevet Juli 9, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2017 Hei.Glemte å si i mit inlegg at handbrekk vire er ny,nye skjiver nye kalippere ny bremseklosser på begge bakhjul.bilen er en 2000 model.ingen luft i bremsene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 9, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2017 Stramm. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøffe P Skrevet August 20, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2017 Hei. Da det er en stund siden jeg søkte råd på forumet angående håndbrekk,det er fremdeles 15 knepp,og vet ikke hva jeg skal få det ned til 5-6 knepp, er det noen som i dag sitter med viten om dette ,så er jeg veldig takksam .petter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet August 20, 2017 Rapporter Share Skrevet August 20, 2017 Visst du har calipere som stemplene skal skrues helt tilbake så pleier vel normal fremgangsmåte være å ikke røre håndbrekket før du har pumpet stemplene helt ut med fotbremsen, ellers så må du gå over alle kablene,men rart om ikke aut verksted fant feilen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg