Ricerpolo Skrevet Juli 16, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2017 Hei jeg kjørte fort forbi en fotoboks bakfra, den kom brått på og var ikke skiltet. Kan jeg få bot eller prikker da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 16, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2017 Nei, de tar ikke bilde av deg bakfra. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricerpolo Skrevet Juli 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2017 Er du sikker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricerpolo Skrevet Juli 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2017 den var ikke skiltet og jeg merket den ikke før jeg så den i speilet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 16, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2017 Ja, fordi det er ikke følere i bakken på motsatt side av boksen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricerpolo Skrevet Juli 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2017 den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg