Gå til innhold

17" tsw felger med dekk selges

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

hei !

Selger mine så og si nye felger med dekk.

Dim. er 225/45zr/17. Bolt sirkel er 108*4.

Dekkene og felgene er så godt som nye, ble kjøpt sist høst og satt på for første gang i år. Ingen riper.

Meget gode og dyre dekk følger med. Bare dekkene koster ca 1600,- pr stk og det er MYE mønster igjen.

Det er disse felgene på bildet, skal skaffe bedre bilder strax !

ny02.jpg

gi bud !

Ring 92245895, send pm, spørr her eller send mail til s_furuseth@hotmail.com for mer info.

mvh

stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

hahaha....3500 ja...gang det med 3 så gang vi snakke sammen.

Alt dette nytt koster omlag 20.000,- så jeg tenkte meg rundt 11.000,- siden det er så og si nytt !

20000,- ???? er det titan felger eller?!?!

synes det ligner på TSW racer? de få rman på be-4-u for litt over 5000,-...! eller fikk du negativ rabatt?`:)

.

Hilsen Truls.

O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++

x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tsw razor, koster nye ca 2000,- pr stk nye. Er ikke jeg som har kjøpt dem da, den forige eieren som kjøpte dem sist høst. Han brukte dem ikke men la dem støve ned i garasjen, så det er første gang dem er på i år. Men jeg tenkte meg rundt 11.000,- for alt, altså dekk og felg. Synes ikke det er en upris siden de ikke har sittet på en mnd en gang og er så og si nye.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være stygg - men er kalkulatoren din tom for batteri eller?

dette er ikke noen tenk på et tall opplegg - 20000 ?? jaja

4*2000 + 4*1600 gir 14400 i påstått nypris, og hvem er det som ikke får rabatt når de handler felg og dekk?

da blir det feil å selge for omtrent det samme.. må nok ned i ca halv pris av "nypris" for å bli kvitt dette - kanskje 7000 er en god deal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Syrre

ikke for å være stygg - men er kalkulatoren din tom for batteri eller?

dette er ikke noen tenk på et tall opplegg - 20000 ?? jaja

4*2000 + 4*1600 gir 14400 i påstått nypris, og hvem er det som ikke får rabatt når de handler felg og dekk?

da blir det feil å selge for omtrent det samme.. må nok ned i ca halv pris av "nypris" for å bli kvitt dette - kanskje 7000 er en god deal?

Jeg er klar over at jeg bomma med 20.000,- gikk på en dekk/felg forhandler og dem sa at de kosta 14.000,- ny....så jeg trodde på dem, men er klar over nå at dem blingsa kraftig....så sorry !

Men jeg går ikke ned halv pris...da dropper jeg heller å selge dem.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke alle har forstått dette helt..

Acoupe fikk med felgene da han kjøpte bilen, da var felgene 100% ubrukte og med helt nye dekk.

Siden han ikke visste prisen på felgene dro han på vianor (felgforhandler) og spurte hva felgene hans kostet..

Der oppga de at felgene kostet 14000 uten dekk, og 20000 med dekkene som stod på.

Dette må nok da være en feil fra vianor.

Kan i allefall garantere at acoupe ikke selger felgene med dekk for 7k, når de kun er brukt 1 mnd..

felgene kostet 2000 pr stk på martins, og dekkene er og verdt en god del..

Acoupe er på utkikk etter 17/18", om noen har det i riktig boltsirkel, så tror jeg acoupe gjerne bytter, om han liker felgene..

mvh

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by Mandel

tror ikke alle har forstått dette helt..

Acoupe fikk med felgene da han kjøpte bilen, da var felgene 100% ubrukte og med helt nye dekk.

Siden han ikke visste prisen på felgene dro han på vianor (felgforhandler) og spurte hva felgene hans kostet..

Der oppga de at felgene kostet 14000 uten dekk, og 20000 med dekkene som stod på.

Dette må nok da være en feil fra vianor.

Kan i allefall garantere at acoupe ikke selger felgene med dekk for 7k, når de kun er brukt 1 mnd..

felgene kostet 2000 pr stk på martins, og dekkene er og verdt en god del..

Acoupe er på utkikk etter 17/18", om noen har det i riktig boltsirkel, så tror jeg acoupe gjerne bytter, om han liker felgene..

mvh

Originally posted by acoupe

Selger felgene med dekk nå for 7000,-

:D

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider