Lazo Skrevet Juli 20, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2017 Hei alle sammen jeg har en Mercedes 2000mod w203 c180 2l bensin 129hk. Jeg lurte på om noen vet hva som kan være årsaken til ujevn tomgang på bilen min har bytta luftfilter bensin filter Luftmassemåler og tennplugger men har fortsatt den ujevne tomgangen nesten som bilen skal stoppe på vær lyskryss når jeg stopper på rødt lys håper noen har svar å gi meg hadde vært veldig takknemlig folkens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 21, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2017 Sjekket for falskluft? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazo Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2017 Nei det har jeg ikke men Åssen får jeg gjort dette? tusen takk for svar igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg