ravileoh Skrevet Juli 23, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2017 Lurer på om noen i forumet har et godt forslag til utbedring av rust i hjulbuene på min golf plus 2005 mod?? Har selv en ide, som jeg lurer på om ande har prøvd. Ettermontere plast hjulbuer. Hvis disse fylles med fett før montering skulle en tro at rustproblemet var løst for lang tid. Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i slike?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet April 16, 2023 Rapporter Share Skrevet April 16, 2023 Jeg kjøpe noen slike på Biltema til min Golf engang. Men da snakker vi langt tibake, ca 1990. Aner ikke hva de har i dag. Ellers må jeg si at VW var noe dritt sånn. Både Golfen (80 mod 3.3) og Caddyen ( 2002 mod TDI) fikk samme problem. Begynte å ruste rundt hjulbuene etter bare få år. Var nok ikke galvanisert karroseri tenker jeg, vet ikke hva de har i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg