TEK Skrevet Juli 24, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2017 Heisann Har en Opel Vectra 2005 1.9 CDTI stasjonsvogn som jeg tror jeg må fikse litt på (sannsynligvis bytte kupevifta pga at det bråker av den). Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i en manual som som beskriver hvordan forskjellige reperasjoner utføres? mvh Trond-Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 24, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2017 http://www.bilboken.no/products/vauxhallopel-vectra-oct-05-oct-08-haynes-opel-bilbok Kupevifta sitter bak hanskerommet. Det må ut også er det egentlig bare å løsne hele vifta. Sitter med 3-4 skruer. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEK Skrevet Juli 25, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2017 Se der ja - tusen takk, har bestilt en så da er manualen på vei i posten! Disse burde jo finnes som nedlastbare pdf'er - er jo sløsing med skog (i tillegg til både dyrt og upraktisk) å drive å lage trykte utgaver. Enda bedre så hadde det vært interaktivt innhold med videoer som beskrev vanlige reperasjoner - men det er vel litt mye å håpe på ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 25, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2017 7 timer siden, TEK skrev: Enda bedre så hadde det vært interaktivt innhold med videoer som beskrev vanlige reperasjoner - men det er vel litt mye å håpe på ;-) Søk opp YouTube kanalen til Bildeler.no, der ligger det mange "how-to" videoer. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg