Maraan Skrevet Juli 30, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2017 En vinter skulle jeg trykke på lysene inni bilen. Da jeg vridde om på bryteren til nærlys, begynte kjørecomputeren å blinke. Plutselig stod alt på spansk.. Selv om det stod på spansk virket fortsatt temperatursmåleren, men etterhvert stod det bare en F der gradene tidligere hadde stått. Noen som vet hvordan en kan skifte språk på computeren, og hvorfor det står F i steden for gradene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 30, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2017 Så vidt jeg vet så må man ha diagnoseapparat for å skifte språk. F betyr feil. Som regel feil med utetemp-målern eller ett ledningsbrudd. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg