Gå til innhold

Supra Mk3 1988 Non-turbo høgges!

Ranger emnet

guyharris

Anbefalte innlegg

Bilen har kjørt 152.000km.

Selger hele bilen til kr. 30.000,- , eller følgende deler:

Motor 3.0l, 7M/GE

Automat girkasse

Diff

Dør

Skinn interiør blå

Bakluka

5 originale alufelger m/dekk

Frontruta

Sidevindu

Styring

Servopumpe

Airconpumpe

Baklys

Frontlys

Blinklys

Støtfanger foran

Støtfanger bak

Andre deler? Ring 90074128 eller email: guy@jazz-consulting.com for informasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om frontruta er limt kan man skjære den ut og bruke den på en annen bil. Bare å gjøre rent og lime den på plass igjen.

Det er nok litt værre med hovedlys som assymetrien går "feilveien" på, samt at knappene for el vinduer etc vil stå på høyre døra? Dette kan vel kanskje flyttes over til venstre dør?

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

Selv om frontruta er limt kan man skjære den ut og bruke den på en annen bil. Bare å gjøre rent og lime den på plass igjen.

Det er nok litt værre med hovedlys som assymetrien går "feilveien" på, samt at knappene for el vinduer etc vil stå på høyre døra? Dette kan vel kanskje flyttes over til venstre dør?

Har nok prøvd å få ut noen sånne ruter hele, men jeg må nok kjøpe meg en ny rute ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ubar

Er ikke dette billig da ? Noe gale med bilen ?

Hadde glatt kjøpt den for 30 visst jeg skulle hatt bil no

Nei det er ikke billig, jeg kan selge deg en 88-89 supra TURBO billigere enn det, med rattet på rett side, faktisk når jeg tenker meg om, så har jeg 3stk stående.

MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...