raymondh83 Skrevet August 21, 2017 Rapporter Share Skrevet August 21, 2017 Hei, har en audi a6 2012mod. Tenkte å kjøpe ledbar å montere bak grillen. Kanskje 2stk. En over og en under skiltet. Vurderer kanskje innkjøp av merket Rigid. Hvilken av disse passer? Hva må til? Må jeg finne noen andre fester en det som kanskje følger med? Ekstra ledningsnett? Noen som har gjort det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 21, 2017 Rapporter Share Skrevet August 21, 2017 Hvis du aldri har montert noe slikt før, foreslår jeg at du setter det bort så du ikke ødelegger noe av den ømfintlige elektronikken i bilen når det skal kobles til. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondh83 Skrevet August 21, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2017 19 minutter siden, Jesper1201 skrev: Hvis du aldri har montert noe slikt før, foreslår jeg at du setter det bort så du ikke ødelegger noe av den ømfintlige elektronikken i bilen når det skal kobles til. Jo takk for advarsel, men dette skal min pappa hjelpe meg med. Vil bare få bestilt rett først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg