Dawg Dee-Lux Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Muligens den lengste biljakten i filmhistorien..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Look mom! I`m on tv:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Hva skjedde? Noen som fikk streama dette? Edit: NM, pappa forklarte hvordan det lå an :rolleyes: Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Slim! Hva skjedde? Noen som fikk streama dette? 21:20 Niern: Bullitt (t) (NRK2) ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Biljakten var rå ja. Synd de måtte speede opp filminga til tider. Fint å se Amcars med manuell kasse også. Nå skjønner jeg hvor spillet "Driver" har fått inspirasjon fra. Hvorfor kan de ikke lage biljakter som dette lenger. F&F og 2F2F er jo bare en vits. Den siste skikkelige biljakten jeg kan huske i nyere tider er fra "Ronin". Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_seim Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Er et par heftige bilscener i Transporter Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by arildh Nå skjønner jeg hvor spillet "Driver" har fått inspirasjon fra. Spillet Driver er vel inspirert av filmen som heter Driver? Driver på Imdb Har filmen på DVD, ikke spes. bra, men grei kjøring Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Hvor mange hjulkapsler mista den Chargern til sammen? Det var mer enn 4, det er nå helt sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 så ikke filmen i går, men har sett den flere ganger tidligere. slutten på biljakta er ganske jalla må jeg si. Chargeren eksploderer ilag med en bensinstasjon(?) og mustangen sklir (i fortfilm) over midtrabatten osv. Ser ganske rart ut siden det var speeda opp. Synd at verken chargeren eller mustangen har sperre, blir ikke like fett med kun éi svartstripe. Men likevel, sykt tøft, spesielt med tanke på at de ikke hadde særlig mange spesialeffekter på den tida. Tror McQueen (som forøvrig kjørte mye billøp) kjørte selv i filmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Bullitt lastet jeg ned for ikke så lenge siden, har vell sett biljakt delen 5-6 ganger nå :) Så fikk jeg vite at den var på TV igår da, så jeg så på den. Er en av de bedre filmene jeg har sett, spesielt med tanke på når den ble laget (1968). Og som dere ser, så er det de slemme gutta som kjører Dodge:D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Corvette_ Spillet Driver er vel inspirert av filmen som heter Driver? Driver på Imdb Har filmen på DVD, ikke spes. bra, men grei kjøring Driver så jeg de hadde på Coop for 70kr eller noe. Er den verd å ha for 70kr? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240t Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Det var ikke sperre på mustangen iværtfall:cool: :cool: Siter Volvo 240TIC++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg