MizLee Skrevet August 24, 2017 Rapporter Share Skrevet August 24, 2017 kanskje det er feil å starte nytt emne, men spm er vet noen hvor giveren til sentrallåsen er? noen sier døra og noen sier antenna - siden jeg er usikker på hvordan den ser ut har jeg ikke skrudd åpen døra enda for å se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet August 24, 2017 Rapporter Share Skrevet August 24, 2017 Om det er dør låsen du mener så er det en sånn du skal ha? Bare se etter skoda https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xdoor+lock+skoda.TRS0&_nkw=door+lock+skoda&_sacat=0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MizLee Skrevet August 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2017 Du har jammen mye kontsruktiv og raske tilbakemeldinger! tusen takk, i dette tilfelle tror jeg at jeg formulerte meg fell (er litt newbie). Jeg har problemer med nøkkelknappen som låser opp og igjen bilen, og siden jeg ser at nøkkelen blinker (og det virket før) tror jeg (har jeg hørt) at det er en "giverdel" som sitter et sted som kan byttes. Det du sendte meg er i og for seg en løsning, men så mer omfattende ut? Jeg er meget fornøyd med å ha skiftet viskermotor/overføring, samt lyspærer i dag (bare for å gi en indikasjon på nivået mitt :P ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 27, 2017 Rapporter Share Skrevet August 27, 2017 Om låser virker OK, men fjernstyringa ikke virker, så trenger den kanskje en oppfrisk etter at f.eks. batteriet i bilen har vært koblet fra og til igjen. Prosedyre skal stå i instruksjonsboka. Prøv å låse opp med nøkkelen. Sett nøkkel i tenningslåsen. Trykk på låseknappen på nøkkelen. Om den virker nå. Gjenta med den andre nøkkelen. --- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg