kukikano Skrevet August 26, 2017 Rapporter Share Skrevet August 26, 2017 Hei! Jeg har gått til innkjøp av en Mazda 6 2004 modell. det står i en original spiller men siden fm nettet er nede og dab er det nye vil jeg gjerne montere en bluetooth adapter.. Jeg tengte på denne her : https://bilradiospes.no/produkter/bilspesifikke-tilkoblingsadapter/bluetooth-adapter-2/gbl3ma1 Vet noen her inne om alle radio/cd spillerne til Mazda 6 04 mod har støtte for ekstern cd-skifter ? legger ved bilde av spillern også om noen kjenner den igjen / har erfaring.. Ikke aktuelt og bytte spiller da kjørekomputeren vises i displayet samt ac info og musikken kan styres fra rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 15, 2017 Rapporter Share Skrevet September 15, 2017 Det står " Mazda 6 2002 - 2008 Alle headunits" så da skal den passe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg