Joe Rock Skrevet September 6, 2017 Rapporter Share Skrevet September 6, 2017 Hei Jeg har en 2011 modell Volkswagen Transporter T5. Bilen har gått ca 120 000 km. Her i går så fungerte vindusviskerne helt fin da jeg satt bilen i fra i 9 tiden på kvelden. Bilen står ute og ikke inne i noen form for garasje. Når jeg skulle sette meg i bilen for å reise avsted på morgenen så virket ikke vindusviskerne da jeg skrudde om tenningen. Jeg sjekket alle sikringene i sikringsboksen og her var det ingen som hadde tatt kvelden. Ellers sjekket jeg om radioen,lyktespylerne, og lysene på bilen virket. Alt dette fungerte som det skulle. Når jeg har på tenningen og skrur på vindusviskerbryteren/hendelen så hørerjeg bare et "høyt" klikk. Jeg har en mistanke om at det er vindusviskermotoren som har tatt kvelden. Håper det finnes noen glupe hoder på Volkswagen Transporter T5 der ute. Joe Rock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Rock Skrevet September 9, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2017 Fant ut av hva problemet var:D Verkstedet jeg kjøpte bilen hos hadde latt 2 avkappede kabelsko stå igjen på jordingsledningen fra vindusvisker motor. Dette første til overledning/stjal strøm fra motor som gjorde at motor ikke virket. Straks disse var borte ble det i orden igjen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg