joakimeg98 Skrevet September 10, 2017 Rapporter Share Skrevet September 10, 2017 Hei, Har en Subaru Impreza som lager en høy tikke lyd Uansett så tok jeg ut dysene på venstre side hvor det høres ut som lyden kommer fra. De så slik ut: Er det slik de skal se ut etter 60 000km? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 10, 2017 Rapporter Share Skrevet September 10, 2017 Ikke noe unormalt at dysene blir seende slik ut. Det er normalt at det blir endel koks på de. Du kan lytte på dysene ved å sette en skrutrekker på dyse og øret inntil den andre enden, evt. bruke en fastnøkkel til samme formål. Hvis det er din bil i videoen over syns jeg lyden er litt for kraftig til å være dyse, men det er selvfølgelig ikke umulig. Forandrer lyden seg ved turtall? Forsvinner den når turtall er nedadgående/motorbrems? Husk å rens dysesetet og skift kobberpakning ved montering. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimeg98 Skrevet September 10, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2017 16 minutes ago, Jesper1201 said: Ikke noe unormalt at dysene blir seende slik ut. Det er normalt at det blir endel koks på de. Du kan lytte på dysene ved å sette en skrutrekker på dyse og øret inntil den andre enden, evt. bruke en fastnøkkel til samme formål. Hvis det er din bil i videoen over syns jeg lyden er litt for kraftig til å være dyse, men det er selvfølgelig ikke umulig. Forandrer lyden seg ved turtall? Forsvinner den når turtall er nedadgående/motorbrems? Husk å rens dysesetet og skift kobberpakning ved montering. Ja, lyden følge turtallet. Helt likt selv om motoren er varm. Har brukt ett stetoskop, men klarer ikke å høre om det kommer fra veiv eller toppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 10, 2017 Rapporter Share Skrevet September 10, 2017 Svarte ikke på mitt siste spm. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimeg98 Skrevet September 10, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2017 31 minutes ago, Jesper1201 said: Svarte ikke på mitt siste spm. Den er der hele tiden. Høyre og høyre, lavere og labere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 10, 2017 Rapporter Share Skrevet September 10, 2017 Hvis den er der selv når dysa ikke spruter inn diesel er det ikke dysa som er problemet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg