Gå til innhold

Ranger emnet


Quattro97

Anbefalte innlegg

Har en audi a4 b5 1.8t ombygd understell til rs4, rundt 230hk nå, har oppsett for 400hk+ men har en forferdelig tikking fra motor, reg reim alt av pakninger å kjedestrammer er byttet, men tikker fortsatt, er det da ventilløftere som må byttes eller er det verdt et forsøk på å flushe motor, mye jobb å bytte ventil løftere, er påmontert justerbare kammer

Og siste spm noen som vet hvor du får tak i bra eksos, spesielt downpipe

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel kommer ventiltikking fra slitte ventilløftere, er de slitt så er den eneste varige løsningen å bytte de ut. Tikker det hele tiden, eller av og til, evt kun på varm eller kald motor? Du kan selvsagt prøve å flushe, men det er tvilsomt at det vil løse saken. Tar ikke lang tid å bytte løfterene på din :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår