Gå til innhold

Nå begynner endelig Golfy å ta form...

Ranger emnet

NoFear

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by HRC

Begynner å bli bra nå! Men må senke mer, den subbet jo ikke over fartshumpene engang....;)

Du med den lette bakenden din utgjør da ikke noe subbing... Skal vise deg noe annet når vi med litt rompe og lår setter oss i vogna, så blir det nok subbing ja...:titties:

Men skulle som sagt kommet litt lavere frem!

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

Du med den lette bakenden din utgjør da ikke noe subbing... Skal vise deg noe annet når vi med litt rompe og lår setter oss i vogna, så blir det nok subbing ja...:titties:

Men skulle som sagt kommet litt lavere frem!

Haha, ikke mobb rompa mi :D Skal snart vise deg subbing jeg, H&R settet skrudd i bånn blir saker yummy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

Vanlig ja, men den er litt clean da, liker det... Ikke noe veldig mye dilldall, og spoilere hit og dit, og alskens mulig dritt... RS fangere og sånt kan jeg spare meg for, ihvertfall på en vanlig sport med 90 hk. Blir vel kanskje G60-sett og en DTM leppe. Lengre går jeg ikke. Effektanlegg blir det nok ikke nei, bare en søt liten endestuss hvis det blir noe.. :op

Herregud så enig...... Knæsje felger og!! Denne var cleanogfin!

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..veldig fin bil :)

men liker når man finner på noe særegent... så en golf2 i ett av golf bladene mine. med 90fangere med chromelist på..i søkket der hvor skillet går mellom ruglete og glatt plastikk i toppen.. Den hadde det på frontfangeren og bakfangeren ..! Var driit pent! :D og chrome rundt vinduene! rødt og chrome er jo porr!

men så er jeg besatt av chrome da..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

men liker når man finner på noe særegent... så en golf2 i ett av golf bladene mine. med 90fangere med chromelist på..i søkket der hvor skillet går mellom ruglete og glatt plastikk i toppen.. Den hadde det på frontfangeren og bakfangeren ..! Var driit pent! :D og chrome rundt vinduene! rødt og chrome er jo porr!

ja, det er sant, det er jo X antall slike biler som jeg har. Har vurdert chrome da, men syns det blir litt feil når det er null chrome originalt på bilen.

Kjøpte siste VWGolf&Co bladet i går, der var det jo en golf med 90 fangere m/chromeliste, rallyfront, M3-speil og sære chromehjul, snakk om stilkræsj spør du meg. Har også vurdert å kjøre med småfangere hvis jeg skal lakkere, og kjøre med max senking...

Ellers er det jo hjula som er meste særegent med golfy, og det fins jo fler av de....

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by vwgolf2

Har du noen bilder av dette?Må si jeg ble litt interessert i å gjøre noe slikt..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -carude-

what a beauty!!!!:eek:

faen nå vil jeg ha lappen og bil:mad:

off topic: det siste bildet var drit bra tatt yodude

All kreditt til k2bjarne for det siste bildet...thumpsup

Ble tatt i natt en gang...

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MSpeed

Hvorfor skal du selge den skjønnheten??

Link

Har nok lyst på litt mer power... Selv om jeg synes det er en sprek 90hk, så er det litt for kjedlig....

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider