Gå til innhold

Nå begynner endelig Golfy å ta form...

Ranger emnet


NoFear

Anbefalte innlegg

Golfy har da fått seg noen små endestusser som gir en liten søt lyd...

show_image_stream.php?bid=10684126&dx=527&dy=397

 

Her har vi et kjørebilde til, som jeg hang ut av vinduet å tok...(legg merke til den deilige snøen i bakgrunnen...)

show_image_stream.php?bid=10684125&dx=352&dy=495

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Orph

Jo mer kant, jo bedre ;) Har lyst på noen skikkelig Borbet A, Brock b1 eller b2, eller liknende... Bare synd de er så sinnsykt vanskelig å få tak i brukt i norge :(

 

B2

 

Du må bare holde utkikk, de dukker opp innimellom. Nå er jo de her solgt da men :P

 

Pen Golf, meget pen! Må få knipset noen nye bilder av min jeg også snart

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy L

 

B2

 

Du må bare holde utkikk, de dukker opp innimellom. Nå er jo de her solgt da men :P

 

Pen Golf, meget pen! Må få knipset noen nye bilder av min jeg også snart

 

Off topic , men hvor på autodb kan en søke etter felger ? Såg dårligt ut under "deler" i allefall :(

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MSpeed

hva fikk du for skjønnheten? og hvilken bil er du på utkikk etter? en ny golf 2?

 

En sum som gjorde meg brukbart fornøyd :)

Har sett litt rundt etter en mk1 cab. da, men det er ikke så mange av de som er bra nok for min del.

Har litt lyst på en GTI 16v å da, men det må være en som ikke er ihjelkjørt.... Skal ivei å se på en 16v idag ;)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet kanskje om en 16v som var rimelig strøken for et par år siden. men den hadde en liten ulykke da en uerfaren sjåfør fikk låne den. litt for mye drakraft på hjula og endte med at begge hjula sto i hver sin vei. den er svart, jetta front med emblem fri grill, 16" felger, digifant instrumenter, og ganske strøken i lakken. men trenger ny framskjerm, + begge dørene på venstre side. etter lille turen utafor veien. kan høre med eier om pris hvis du er int.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår