Henriko Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Kjøpte meg akkurat "nye" (brukte) felger. Siden jeg ikke har så jævlig peil på sånt, leste jeg meg fram til hva som måtte passe for at ting skulle gå smooth.. Rullediameter, boltsirkel, impress og det meste var i boks... Hørte aldri et ord om senterhull. Nå har det seg nemlig slik at detta hølet er noe for lite for å passe på bilen min. (Er forresten tsw evo r 15" 4x100) Hva kan jeg gjøre med det, er alt håp ute? Er liksom en kant innerst på senterhullet (mot bremseskiva) som er litt mindre enn resten av senterhullet, som ødelegger hele greia.. den kanten er vel ca. 2-3 mm tykk.. Så værsåsnill, help! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Du er sikker på at ikke det bare er løse senterringer som sitter der da? Da er de i så fall bare å dra ut, men de kan sitte noe helt for jævlig... EDIT: Hvis du er usikker, så kan du jo komme innom en dag. Jeg bor jo også i Tønsberg, står som regel og skrur uansett... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Hadde vært flott om du ihvertfall kunne kikka på de, jeg har ikke peil på slikt i dete hele tatt liksom :op Hvor er du å treffe da? PM'er du meg nummeret ditt eller no, så kunne jeg kanskje stikke innom en tur imorra? Om det ikke er noe stress for deg altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Henriko Hadde vært flott om du ihvertfall kunne kikka på de, jeg har ikke peil på slikt i dete hele tatt liksom :op Hvor er du å treffe da? PM'er du meg nummeret ditt eller no, så kunne jeg kanskje stikke innom en tur imorra? Om det ikke er noe stress for deg altså? Det går fint! Så sant været er ålreit, så står jeg nok ute og skrur... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Nei, men da slipper du, det ordna seg :) stakk oppom blåring, og de slo dem ut for meg, og bestilte nye som passet bilen min, så da er alt bare fryd og gammen :) ellers takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg