Gå til innhold

Senterhull

Ranger emnet

Henriko

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg akkurat "nye" (brukte) felger. Siden jeg ikke har så jævlig peil på sånt, leste jeg meg fram til hva som måtte passe for at ting skulle gå smooth.. Rullediameter, boltsirkel, impress og det meste var i boks... Hørte aldri et ord om senterhull.

Nå har det seg nemlig slik at detta hølet er noe for lite for å passe på bilen min. (Er forresten tsw evo r 15" 4x100) Hva kan jeg gjøre med det, er alt håp ute? Er liksom en kant innerst på senterhullet (mot bremseskiva) som er litt mindre enn resten av senterhullet, som ødelegger hele greia.. den kanten er vel ca. 2-3 mm tykk..

Så værsåsnill, help! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikker på at ikke det bare er løse senterringer som sitter der da? Da er de i så fall bare å dra ut, men de kan sitte noe helt for jævlig...

EDIT: Hvis du er usikker, så kan du jo komme innom en dag. Jeg bor jo også i Tønsberg, står som regel og skrur uansett...

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henriko

Hadde vært flott om du ihvertfall kunne kikka på de, jeg har ikke peil på slikt i dete hele tatt liksom :op

Hvor er du å treffe da? PM'er du meg nummeret ditt eller no, så kunne jeg kanskje stikke innom en tur imorra? Om det ikke er noe stress for deg altså?

Det går fint! Så sant været er ålreit, så står jeg nok ute og skrur...

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider