ElCamino Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 vet om en fyr som kanskje har sideskjørt til bredversjons 400 settet mitt til ascona. Det skal vere bare en rett list på en måte. Kan noen bekrefte avbekrefte om dette sideskjørtet er det same for ascona som manta? Husk det er breiversjon 400 sett, med skjermbredderre. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Det passer. Nå kan jeg ikke garantere at lengden blir riktig, da jeg hverken er sikker på hva du har av bredding o.l, eller hvor langt ut skjørtet stikker på de bakre bredderne. Foran pleier det jo å stoppe der skjermene stopper. Men blir lengden feil, kutt det til bare. Mast sannsynlig så passer det. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Jeg hadde tenkt å kjøpe med han dere Kubikken på OMC-forumet, men han mener de ikkje passer? Han selger dette manta prosjektet i deler. Min bredding ser slik ut(tror jeg,har ikke såtte på enda): Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 fikk ikke sett bildet ditt. proble,er med å linke i fra tripod tror jeg. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Skjørtene på manta er nokk for korte til å passe på ascona... Men stikk til noen som knekker til plater, så får du sikkert lagd skjørtene i stål akkurat sånn at de passer. Er jo ikke noen vanskelig profil å lage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by KviljoRacing Skjørtene på manta er nokk for korte til å passe på ascona... sikker på det? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Nei det er mulig skjørtene fortsetter en del ut i nedkant av bredderne på Ascona, sånn at det blir samme lengden på sideskjørtene. Kan du ikke bare måle lengden da?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 ekke sikker selv jeg, men tror kanskje du har rett Ivar. sett igjennom et par bider nå, og det ser ut til at Ascona 400 skjørtene enten slutter rett ved breddern, eller går i ett fram til framskjermen/fremre bredder. på manta 400 går skjørtet i ett med bakbreddern til ca. der døra begynner. så er det er mellomstykke som nok blir for kort for deg ja. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 jaja.. å ikke får jeg til å legge ut annonse på opelborsen.no heller fordi der kommer ikkje fram noe skjema jeg kan fylle ut:( ...og ikkje får jeg kjøpe sideskjørta seperat med realcar i Sverige heller:( Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Går da fint å knekke dem til i stål, er jo bare to-tre knekker som skal til. Vil du ha det ekstra billig kan du sikkert stikke til en yrkesskole og få platene bøyd til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg