Tbx3m Skrevet Oktober 29, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2017 Hello. Jeg har akk bytta drivknute på min passat. Men jeg har ikke momentnøkkel da det kommer til senterbolten. Brukte en havy duty latmansarm på nesten 1m og dro til en god del. Hvor mye må jeg stramme til denne? Holder det og kan den løsne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 30, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2017 Kommer an på hvilken bolt du har :) Er flere typer og størrelser. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saftus Skrevet Oktober 31, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2017 Vet flere som bare drar godt til. Selv brukte jeg moment og prøvd å ta resterende 90 grader som det skulle være, men jeg klarte ikke fullt 90 grader. Jeg brukte latmannsarm på ca. 50-60 cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 31, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2017 "Bare drar godt til" er ikke godt nok når du vet hva momentet faktisk skal være.. Bolt med glatt underside skal dras til med 200nm + 180grader! (Punktum!) Bolt med rillet underside er uvanlig men har et mye lavere moment, 70nm + 90 grader. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg