Gå til innhold

18" RS4 felger på Audi A3 2002!

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Kompis skal ha seg felger på sin Audi A3 1,6 2002 modell!

Han vil gjerne ha RS4 felger... Men, er usikker på hvor han skal kjøpe dem. Og om 18" passer på A3'n uten modifikasjoner!!?

- Wheelie.no selger 8x18 med 225/40/18 til 9995, RS4 Chrome kalles dem.. Er disse sånn skikkelig chromma eller er de som de vanlige?

- Hva tar Sharif for disse felga?

- Big Wheels har vel bra pris, eller hva 911ruf? :)

- Noen andre som selger??

ET35 8x18, passer det bra? A3 har vel orginalt ET38.. Dette skal vel gå greit?

Hvordan er prisene på 18" dekk når han skal ha nye? Kontra 17" dekk?

Spooz, du hadde jo 18" på din A3, dette var bra? Noen andre som har erfaringer på dette området? Post gjerne meninger og tips... Haster litt, siden det går mot sommer og man vil ha hjul fort! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kamerat av meg har 19" på sin.. 235.35.19 men usikker på om han har valset....

Skal han senke da?

På min går det greit med 225.40.18 og 235.35.19 med pen kjøring.... Men har jo større skjermer....

Shariff selger de for ca 10' han oxo...

http://www.dekkbaronen.no/

De er vel ikke skikkelig kromma, bare sånn lakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Vet det ikke er så pop. å ta bilder på gress, men denne bilen er solgt nå, så det utvalget av nye bilder er ikke SÅ stort......

Bilde%201mod.jpg

Bilde%202mod.jpg

Bilde%203mod.jpg

Takker! :)

Er den senka noe den der?

Og, prøver på nytt, hvilket innpress hadde du på felga?

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Takker! :)

Er den senka noe den der?

Og, prøver på nytt, hvilket innpress hadde du på felga?

Bilen er ikke senket nei, det er org. sportsunderstell på den, bilen er en 2001 TDi 130 hk chippet til 156 hk. Den motoren i den bilen kan ANBEFALES! :D Innpress er jeg usikker på, med det er vel ikke helt utenkelig at det var 35!?

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ikke senket nei, det er org. sportsunderstell på den, bilen er en 2001 TDi 130 hk chippet til 156 hk. Den motoren i den bilen kan ANBEFALES! :D Innpress er jeg usikker på, med det er vel ikke helt utenkelig at det var 35!?

Okei.. Hmm.. Da er den senket 20mm orginalt.. Kunne trengt 20mm til ca :)

156 turbodiesel hk høres morro ut. Christian (min kompis) har bare 1,6 literen.. men men.. Går ikke så ille..

Antar det er ca ET35 ja..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Hmm.. Da er den senket 20mm orginalt.. Kunne trengt 20mm til ca :)

156 turbodiesel hk høres morro ut. Christian (min kompis) har bare 1,6 literen.. men men.. Går ikke så ille..

Antar det er ca ET35 ja..

Ja, enig at den kunne trengt 40mm+ iallefall ja, men uansett så er jo bilen solgt..... Bilen gikk egentlig overraskende godt, skulle iallefall hengt godt på en chippet 1.8T....

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes der noe _bra_ senkesett løsning til A3? Ambiente (sportspakken) senker liksom 20mm for lite!

Ja, justerbart.... ;) Og så har jo Koni kommet med en ny serie nå, bestående av gule Koni dempere og senkefjærer, men er ikke helt sikkert A3 er men i denne serien. Enkleste er vel å ringe Rodin å høre, kanskje man t.o.m kan får introduksjonstilbud.... (Fikk jeg iallefall...:D). Men vet ikke om du får kjøpt direkte av Rodin hvis du ikke jobber i butikk eller er medl i VACN eller tilsvarende....

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, justerbart.... ;) Og så har jo Koni kommet med en ny serie nå, bestående av gule Koni dempere og senkefjærer, men er ikke helt sikkert A3 er men i denne serien. Enkleste er vel å ringe Rodin å høre, kanskje man t.o.m kan får introduksjonstilbud.... (Fikk jeg iallefall...:D). Men vet ikke om du får kjøpt direkte av Rodin hvis du ikke jobber i butikk eller er medl i VACN eller tilsvarende....

Har VAG noen mulighet til å ordne senkesett til A3? F.eks Gule Koni og 40mm Eibach.. For så å montere det liksom?

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider