Gå til innhold

18" RS4 felger på Audi A3 2002!

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

Har VAG noen mulighet til å ordne senkesett til A3? F.eks Gule Koni og 40mm Eibach.. For så å montere det liksom?

well ..... vet ikke faktisk! Men man trenger jo ikke akkurat ha doktorgrad som bilmekaniker for å gjøre dette selv heller da.... Men hva VAG kan få tak i og gjøre vet jeg ikke, men ville tro det lønner seg å få tak i via andre steder.....

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonte

Fått noen tilbud på 18x8 RS4 felger med 225/40/18 dekk..

- Big Wheels skulle ha 10500kr!

- Wheelie.no skulle ha 9995kr!

- Sharifs skal ha 9995kr!

Venter på et tilbud fra Streetdesign.no

Frakt blir på ca 500kr til narvik..

pris inkl 500 i frakt ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Faen heller. Nå har jeg søst bort 3uker fordi jeg var så uheldig å velge wheelie.

Jeg bestilte hjulene en tirsdag, men båten de skulle sendes med gikk mandag:( Men så ringte vi uken etter å spurte hvir de var blitt av.."de er sendt, men båten kommer ikke til deg før på torsdag(les ei og ei halv uke etterpå) Jeg dro ned å skulle hente hjulene på fredag, men der var ikke noen hjul? Jeg ringte igjen på Lørdag og spurte hvor i H***** de var blitt av. Han selgeren skulle sjekke opp og ringe tilbake, det gjorde han ikke. Ringte på Mandag igjen, og snakket da med en annen selger..Han kunne fortelle meg at de felgene hadde de jo ikke inne, så de hadde sikkert ikke blitt sendt.. Hmm..okei..Men de skulle få felgene i denne uka, og sende så snart som mulig oppover..

Så ringer det på onsdag en ny fyr fra wheelie: "Vi har fått felgene vi ventet på idag, men det var desverre ikke noen RS4 felger der" .jaha? De skulle da ikke komme til leverandøren før 17mai(les 3uker etterpå) Og tidligst til dem i slutten av den uka... JEG MÅ HA SOMMERHJUL!!!

Hadde jo forhåndsbetalt hjulene og alt.. Dette er dårlig service...!

2008 Audi S3

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

De RS4 du får i "chrome" er dritstygge. hadde dem selv i 17". Fikk vondt i magen hver dag jeg så på dem. Solgte dem og kjøpte 18" RS4 vanilig farge. Mye bedre!!!

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider