PyroR Skrevet November 9, 2017 Rapporter Share Skrevet November 9, 2017 hei, va på servis med biln idag og fikk vite at den ene lyshøyderegulatoren ikke funkert så ene lyset lyser rett ned i bakken. dem viste ikke mye om dette å trudde jeg mest sannsynlig måtte bytte hele lykten... koster 5000... noen som vet kor man kan få taki en regulator eller hva typsike feil med den er? har vært sånn ei good stund egentlig. Skoda octavia 2002 L&K med Orginal Xenon lykter - Denne lykten (http://www.superskoda.com/octavia-i/headlights/skoda-octavia-01-07-facelift-oem-hid-d1s-xenon-headlight-right ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 9, 2017 Rapporter Share Skrevet November 9, 2017 Defekt nivåføler byttes en enkel jobb sitter bak hjulet, du ser den lett når du tar av hjulet på bilen ved lenkearmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 9, 2017 Rapporter Share Skrevet November 9, 2017 Betyr ikke nødvendigvis defekt lykt, det krever noe feilsøk først. Det første jeg ville gjort var å lese ut feilkoder, det er en grunn til at den har kjørt lampa i bunn. Kjør deretter en grunninnstilling og juster lysene. Hvis den ene fortsatt peker rett ned eller ikke lar grunninnstilling gjøres ville jeg forsøkt å aktivere høydejusteringsmotoren. Beveger den på seg da kan det være stillingsføleren som er defekt (sitter vel i motoren uten at jeg skal si det for sikkert) Skjer det ikke noe så er nok motor defekt. Denne regner jeg med kan skaffes løst. (Alt overstående må gjøres med diagnose) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 9, 2017 Rapporter Share Skrevet November 9, 2017 6 minutter siden, opel astra skrev: Defekt nivåføler byttes en enkel jobb sitter bak hjulet, du ser den lett når du tar av hjulet på bilen ved lenkearmen. Hadde det vært nivåføler hadde den kjørt begge lampene i bunn. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PyroR Skrevet November 9, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2017 7 minutter siden, Jesper1201 skrev: Betyr ikke nødvendigvis defekt lykt, det krever noe feilsøk først. Det første jeg ville gjort var å lese ut feilkoder, det er en grunn til at den har kjørt lampa i bunn. Kjør deretter en grunninnstilling og juster lysene. Hvis den ene fortsatt peker rett ned eller ikke lar grunninnstilling gjøres ville jeg forsøkt å aktivere høydejusteringsmotoren. Beveger den på seg da kan det være stillingsføleren som er defekt (sitter vel i motoren uten at jeg skal si det for sikkert) Skjer det ikke noe så er nok motor defekt. Denne regner jeg med kan skaffes løst. (Alt overstående må gjøres med diagnose) har diagnose verktly men ikke tilgjengelig... grunninnstilling og juster lysene.? vet ikke kordan man justerer lykene på biln.... sånn egentlig... skal prøve å bevege på lykta å se om det er bevegelser inni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 10, 2017 Rapporter Share Skrevet November 10, 2017 På 9.11.2017 den 8:39 PM, Jesper1201 skrev: Hadde det vært nivåføler hadde den kjørt begge lampene i bunn. Litt rask på avtrekkeren der. Men er ikkje så uvanlig at motoren ryker på lykta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PyroR Skrevet November 12, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2017 kor for man eventuel kjøpr en motor? har stil lyset litt opp manuelt nu.. blei bleda som f når fjernlysende va på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg