DagArne Skrevet November 28, 2017 Rapporter Share Skrevet November 28, 2017 Har nå hatt en Transit 110T300 i tre år som jeg må bruke en formue på deler til i året. Trodde ikke den skulle være et sånt pengesluk da jeg fikk den ifht andre biler jeg har hatt. Har aldri hatt varebil da. Finnes det varebiler på ca 10m2 som er litt snillere med pengeboken? Virker som Transit ikke er det helt store kvalitetsmessig. Har nå to store kostnader foran meg det er EGR ventil og bremseskiver. Har også kosta på bilen mye i vår og de to forrige årene jeg har hatt den. Bilen har gått ca 125000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furuschauen Skrevet November 28, 2017 Rapporter Share Skrevet November 28, 2017 Har en Hiace 2008, har aldri hørt noen være misfornøyd med en en Hiace... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet November 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2017 er den ca 10 kvm lasterom? trenger en litt større bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg