Gå til innhold

Justerbart turbotrykk 1.8T

Ranger emnet

Mort1

Anbefalte innlegg

Plugghettene? Er vel ikke plugghetter akkurat, men hele koiler. Høres ikke billig ut. Prøvd å koble ut lamdasonden og, men pulsa akkurat likens da også. Får vel kjøpe en ny magnetventil, og se om det blir med det først tror jeg.

Ahh.. en liten titt på etka, så ser jeg det er plugghetter :D er det et svakt punkt på disse motorene?

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mort1

Plugghettene? Er vel ikke plugghetter akkurat, men hele koiler. Høres ikke billig ut. Prøvd å koble ut lamdasonden og, men pulsa akkurat likens da også. Får vel kjøpe en ny magnetventil, og se om det blir med det først tror jeg.

Ahh.. en liten titt på etka, så ser jeg det er plugghetter :D er det et svakt punkt på disse motorene?

Det stemmer.. Er også visstnok samme problem på 2,2t.. -Men også coilene er et relativt svakt punkt. En løsning på dette driver en kamerat av meg å forsker litt på nå i disse dager.. :D

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hei.. har ikke fått sett no mere på det, men har kjøpt ny magnetventil no, som jeg håper å få bytte i løpet av uka. Fikk ikke til å bruke manuell ventil, da motoren kutta på ladetrykk over 0.5 bar etter 3500rpm

Har flytta til oslo og begynt i ny jobb no i sommer, og har hatt nokk andre tinger å tenke på.. Har ikke no mekkeplass eller verktøyet mitt her nede, så det blir litt stusslig...

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...