Mort1 Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Plugghettene? Er vel ikke plugghetter akkurat, men hele koiler. Høres ikke billig ut. Prøvd å koble ut lamdasonden og, men pulsa akkurat likens da også. Får vel kjøpe en ny magnetventil, og se om det blir med det først tror jeg. Ahh.. en liten titt på etka, så ser jeg det er plugghetter :D er det et svakt punkt på disse motorene? Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Mort1 Plugghettene? Er vel ikke plugghetter akkurat, men hele koiler. Høres ikke billig ut. Prøvd å koble ut lamdasonden og, men pulsa akkurat likens da også. Får vel kjøpe en ny magnetventil, og se om det blir med det først tror jeg. Ahh.. en liten titt på etka, så ser jeg det er plugghetter :D er det et svakt punkt på disse motorene? Det stemmer.. Er også visstnok samme problem på 2,2t.. -Men også coilene er et relativt svakt punkt. En løsning på dette driver en kamerat av meg å forsker litt på nå i disse dager.. :D Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Fant du ut av feilen? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Hei.. har ikke fått sett no mere på det, men har kjøpt ny magnetventil no, som jeg håper å få bytte i løpet av uka. Fikk ikke til å bruke manuell ventil, da motoren kutta på ladetrykk over 0.5 bar etter 3500rpm Har flytta til oslo og begynt i ny jobb no i sommer, og har hatt nokk andre tinger å tenke på.. Har ikke no mekkeplass eller verktøyet mitt her nede, så det blir litt stusslig... Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Ok, ble nysgjerrig, siden bilen min fusker litt... (skrev om det i slutten av denne tråden, om du har noen tips: her ) Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Hadde også et problem med att den lada for mye når jeg trakk campingvogn i sommer.. Da kutta den, men var bare å slippe gasssen og ta det med ro vidre.. snodige greier.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Noen oppdatering Mort1? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg