Jan helge Skrevet Desember 4, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2017 Hei, Jeg lurer på om det er flere som ikke får opp varsel om for lavt nivå på væskenivå på spylerrtanken. Leser i instruksjonsbok at det skal være servicevarsel med lyd ved lavt nivå, men det kommer ikke opp noe varsel på min Peugeot. Har lest en del på Peugeot forum i England og Tyskland og ser der at noen får varsel mens andre ikke får. Noen nevner også at det er fjernet fra nyere manualer. Jan Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 5, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2017 Avhenger av utstyrsnivå. Får du ikke varsel har du ikke dette utstyret montert. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan helge Skrevet Desember 5, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2017 Står i instruksjonsbok at det er standard, Har Allure med høyeste nivå. På det engelske forumet var det forskjell på samme type nivå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 5, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2017 Da er det sikkert noe feil, dra på et verksted. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan helge Skrevet Desember 5, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2017 Problemet er at de ikke vet mer en meg, har sendt melding til Peugeot Norge, men det drøyer med svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg