Dawg Dee-Lux Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Fikk lest gjennom aprilutgaven her om dagen, og da slo det meg at Golf V ikke er nevnt i bladet i det hele tatt. Er ikke det litt rart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 jo det var kjempe rart :???: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 tror golf V var en liten "flopp" fra VW ble nok ikke så populær som forventet. jeg syns seriøst den begynner å ligne mer og mer på den polo utgaven med runde lykter. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Syntes den er pen jeg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by boramannen Syntes den er pen jeg..... står en ganske lik hos Møller vest i bergen, 2.0Tdi org, 18" sportsunderstell, org? styling rund baut, sølvgrå...yummy noen som har sett den?? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg