Audi2001 Skrevet Desember 6, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2017 Hei. Var ute og kjørte litt i går med min Audi A6 2007 2.0 TDI. Merket plutselig at bilen begynte å riste når jeg gasser. Når bilen er varm, rister bilen alt for mye, og det føles nesten som om bilen "bremser" mens jeg kjører. Når den er kald rister den ikke så veldig mye, men etter å ha kjørt litt så begynner denne ristingen igjen. Jeg har en mistanke om at det har skjedd noe med girkassen. Har dog ingen varsellamper som lyser. Har dere noen idé om hva problemet kan være, eller har dere opplevd noe lignende selv? Alle tips mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovemusikk Skrevet Desember 6, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2017 3 timer siden, Audi2001 skrev: Hei. Var ute og kjørte litt i går med min Audi A6 2007 2.0 TDI. Merket plutselig at bilen begynte å riste når jeg gasser. Når bilen er varm, rister bilen alt for mye, og det føles nesten som om bilen "bremser" mens jeg kjører. Når den er kald rister den ikke så veldig mye, men etter å ha kjørt litt så begynner denne ristingen igjen. Jeg har en mistanke om at det har skjedd noe med girkassen. Har dog ingen varsellamper som lyser. Har dere noen idé om hva problemet kan være, eller har dere opplevd noe lignende selv? Alle tips mottas med takk. Holdt oljeskiftene på kassa? Senest hver 60.000 km for automat / 80-100.000 km for manuell Siter AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant 165 hk 12.97-01.05, AGA/APS/AML/ALF/ARJ Modell:AUDI A6 4B Motor:APS År:1999 Måned:0 Reg. dato:19990609 KW:121 HK:165 Chassinr:WAUZZZ4BZXN125771 Drivstoff:Bensin Gearkasse:Unknown Dekk:195/65 R 15 Hjuldrift:4WD Farve:GRÅ Karosseri:Kombi Eneste biler som har vert bra i mitt eie har vert Renault, ellers bare hatt tyskere og ikke vert bra noen av de. Er ikke driftssikkert rett å slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg