Gå til innhold

forbanna tjuvradder del 4(?)

Ranger emnet

CZT

Anbefalte innlegg

Originally posted by HemiCuda

rart hva de derre tjuvraddene stjeler også...

hadde inbrudd i den gamle Transporteren vår, de stjal en gammel kasett spiller :rolleyes:

De brøt seg inn i den gamle Honda Accorden til bestemora mi også

stjal alle 4 originale stålfelgene og noen gamle kasetter :rolleyes: (bilen stod igjen på to kasser\paller)

Hva skal de med det??

hehe..narkiser tar alt for å få råd til dop :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner jeg ut at noen holder på å bryte seg inn i bilen min kjører jeg bare stilen som faren min gjorde for et par år siden. knuser kneskålene dems med balltre. for en herlig følelse å gjøre det på noen sånne forbannade nissser som ikke eier sans for hva som er mitt og ditt..:mad: :mad: fucku anger2 Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er bare det at for de stakkars uskyldige knarkerne er det utestående aneldelse nr 51 - mens for deg er det kanskje første anmeldelse og grov vold i tillegg. Så mens du sitter inne kan du banne på at de stikker av med bilen din...

Hvis du ikke terminerer kreket med en gang, da. Men da har de vel ikke biler lengre når du kommer ut igjen.

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må lære disse jævla narko vrakene at de bør holde seg unna bilen din.

Har hatt et forsøk på at noen prøvde å stjele hvitblinken på den gamle 240'n min jeg.

16åring som sto der med skruvejernet. og jeg kom hjem fra fest.

det var et dårlig tidspunkt å prøve å stjele på.

ihvertfall med et stort inntak av brunt brennvin som virker som eksplosiver på meg.

Ikke det at jeg ødela guttungen helt, men jeg lærte han en lærepenge som han sikkert nok har sagt til alle kompisene sine.

for det har hendt seg at bilen min har stått ulåst ved veien i helgene der jeg bor. og det er en gjennomfartsåre for å komme seg til byen. og likevel så er det ikke så mye som prøvd å tatt i handtaket.

Så det er bare å ta nuven av disse helvetes rottene.!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

For en stund siden var jeg ute og labbet i gågaten i byen her, så kom det er slakk person som det rant noe vesker ut fra øynene av, bort og lurte på om jeg hadde en tier til ham. Han sa at han var syk og trengte penger til medisin for å bli frisk (den var ihvertfall ny :) )

Etterpå sa han at han hadde mistet to hundre kronerog for å vise det, bladde han opp lommeboken sin, der det lå femhundre kroner. Men han hadde hatt seks hundre(!) i morges sa han.. Roen i matter ihvertfall..

Da jeg ikke ville gi ham penger spurte han om jeg ville kjøpe en Southpole-genser billig. Jeg kunne få den for 250kr, men jeg måtte vente litt fordi det var en securitasvakt som passet på sa han. Jeg bare sa nei og gikk, og lenger borte i gata hang det er southpolegenser til utstilling på en dukke uti gata, og det stod en vakt på siden... Temmelig lurt, synes jeg..

Liksom: "Interessert i en genser?? Jeg må bare stjele den først..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider