Gå til innhold

Hjelp til kjøp hos eBAY

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

du kan jo bruke denne oversettelse siden...

eller så kan jeg hjelpe deg har bestilt mye fra tyskland.

når du kjøper så store tingen så vil dem at du henter det der nede

http://babelfish.altavista.com/

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm henter der nede jaa... hvor mye tror du frakten kan komme på da..? er ikke akkurat noe keen på en tyskertur nå ;) hehe

eller kjenner du noen som er der rett som det er?

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hmmm henter der nede jaa... hvor mye tror du frakten kan komme på da..? er ikke akkurat noe keen på en tyskertur nå ;) hehe

eller kjenner du noen som er der rett som det er?

det er nok ganskje dyrt.... du kan jo ringe "schenker" du kjører mye på contigentet, problem, er at tyskerne ikke gidder å styre med å frakte dette rundt omkring, å sende det med posten er grise dyrt....

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "hobby-tysker".

Men skjønte ikke helt hva du trengte hjelp til? Skal jeg bare oversette annonsen hans? Eller vil du sende han en mail/brev på tysk? Bare skriv det på norsk til meg så skal jeg oversette det for deg.

Hadde ikke stolt så mye på de tolke programmene som finnes.. blir veldig mye grammatikkfeil der.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joajoa.. greitnok og skrive på engelsk.. men så er det det og få smelt seg inn på det ebay greiene... greit nok og søke, men og fylle inn histenogpisten...

tenkte mest på noen som var på ebay fra før, som kunne kontakte personen, og gi bud etc...

men er jo som pumpedyse sier da, det med frakt - tenkte jo ikke så mye på det... :(

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg hadde fått tak et interiør til rett pris i nordtyskland så hadde jeg nok slått til,

det koster i all verden med en tur ned da... da tar du ut alt interiøret ditt før du reiser. å setter alt sammen inn når du henter det.

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider