Gå til innhold

Initial D Stage 4 er ute!

Ranger emnet

Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stage 4 er siste stage?

sålangt. episode 13 og 14 mener jeg skylle være de siste.. Ihvertfall var det planen. Om de lager flere gjenstår å se, men det er vel kommet ut 6-7 bøker til med materiale hittill...

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sålangt. episode 13 og 14 mener jeg skylle være de siste.. Ihvertfall var det planen. Om de lager flere gjenstår å se, men det er vel kommet ut 6-7 bøker til med materiale hittill...

Episode 15 og 16 er allerede undervei..venter bare på lengere extension. Men tipper de prøver å få med løp med noen du så i de forrige episodene. Så muligens ny film med ett laaangt race. Hvis de også lager en film som dette så rekker mangan å komme litt lengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 15 og 16 er allerede undervei..venter bare på lengere extension. Men tipper de prøver å få med løp med noen du så i de forrige episodene. Så muligens ny film med ett laaangt race. Hvis de også lager en film som dette så rekker mangan å komme litt lengere.

Godt mulig.. Det ene løpet egner seg jo best i filmformat, ettersom det er "litt" langt...

spoiler-->en hånds sjåføren/s2000 løpet går vel over nesten 2 bøker?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig.. Det ene løpet egner seg jo best i filmformat, ettersom det er "litt" langt...

Spoiler for litt senere i serien: Vel, husker ikke hvilke av løpa det er, men en av de mot god of foot/hand skulle visst være 18 runder hvis jeg forsto det riktig. Er klart dette blir kraftig klipt men blir nok også mye snakking under løpet.

Og løpet med Evoene må nesten bli med i animen hvis de skal klare å forklare nytt bodykit osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Da er episode 15 og 16 oversatt. Disse er veldig bra og 16 er definitivt ikke siste episode i stage 4.

Av det jeg kan se, så er kun ep15 oversatt og released hittil.

var noe snakk om at den muligens ble lisensiert, og da kan de ikke subbe de lenger. Håper ikke det skjer isåfall.

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg få skaffet meg..

Det bør du absolutt!! :thumb

Det kan bla. kjøpes fra outline, og lignende sjapper i oslo.

men siden utgiverene ikke er helt up to date, kan man laste ned resten av tegneserien her: :D (altså: det finnes både bok og film. storyen er mer komplett i bøkene)

Initial D Otaku

http://www.inanemanga.com/

http://www.directmanga.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...