Gå til innhold

Initial D Stage 4 er ute!

Ranger emnet

Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må bare bumpe denne, har funnet linken til fourth-stagen det er snakk om. Godt mulig folk har fått tak i dette for lenge siden, men her er det for dem som ikke har sett lyset. Har hørt om serien en god stund nå, men har ikke fått sett en skikkelig episode med god kval. før nylig, og du hildring så fett. Jeg er avhengig allerede. (Så forresten Battle Stage på rundt 40 min.)

Initial D - Fourth Stage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

Helt sjef!

Fortsatt Tidenes anime!

Obs det finnes fler bra bil animer' da skal komme med info på nye hjemmesiden min ;) Stay Tuned

God Jul Initial D Fans :D

En av de bedre er Over Rev. Den er blitt til både Anime, og Vanlig film! Vet den er blitt subet, men jeg klarer ikke finne den...

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
litt skuffende egentlig, traff jeg på en dårlig episode?? har nummer 8 stage 4 eller noe slikt...

Er nok ikke så rart om du finner det uinterresant egentlig, da det er episode nr 48... Se den fra begynelsen, så tror jeg nok du blir hekta :)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok subba senest imorra. En av de er mer eller mindre ferdig. Topic hos LE..

"11+12 only aired on Sat 19/02/05 DO NOT ASK if it's out! and learn to read topics :(. Something soon :D"

legger du ut link til torrenter eller?:)

mvh oddi

nyfrelst initial d-fan

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Last ned stage 1, 2 og 3, så skal du sannelig seee, at alle liker Initial Deeee~~~.

slapp av Ryeng... Når han har sett de tre første vil han sikkert se nr 4 også, og da er det i gang...:)

Offtopic: stilig å se at du kan rime også!! Trodde du bare kunne danse ballett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider