Sagafaen Skrevet Desember 27, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2017 Har en irriterenes lyd fra høyre hjullager, lyden øker med fart og det er ingen lyd når jeg ligger i en høyresving. Er det bare hjullager som er slitt eller kan det være noe mer? Har kjørt med dette i over ett året uten å bry meg med det, men nå begynner det å bli temmelig irriterende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 27, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2017 Mest sannsynlig bare defekt hjullager, bytt det, koster ikke stort. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagafaen Skrevet Desember 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2017 55 minutter siden, Quattro73 skrev: Mest sannsynlig bare defekt hjullager, bytt det, koster ikke stort. Trenger man å presse ut hjullager framme eller er det bak? Om jeg må presse så får jeg sette bilen på ett verksted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 27, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2017 Kommer an på hvilken årsmodell og om det er Quattro, noe du ikke opplyser. Foran må man som regel presse ut/inn navet, bak kun presse om man har Quattro. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagafaen Skrevet Desember 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2017 1 time siden, Quattro73 skrev: Kommer an på hvilken årsmodell og om det er Quattro, noe du ikke opplyser. Foran må man som regel presse ut/inn navet, bak kun presse om man har Quattro. Quattro 07 B7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 28, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2017 Foran og bak er lageret skrudd fast, men nav må presses. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg