lenzflare Skrevet Januar 3, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2018 Hei, må bytte venstre parklys (blå pære), men litt usikker på hvordan jeg skal få fisket den ut. Har tatt av lokket og funnet en sort plast-strips/tunge som jeg såvidt klarer å få tak i, og som virker til å henge sammen med lyspæra (ser at lyspæra beveger seg når jeg vrir på stripsen). Er det noen triks for å få den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 3, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2018 Sitter nokså hardt bar å dra den ut etter ledningen. Er bare en sokkel som pæra sitter i. lenzflare reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lenzflare Skrevet Januar 7, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2018 Har prøvd å dra i ledningen. Først hardt, så veldig hardt. Pæra kommer ikke ut. Den sitter rimelig langt inni lykta. Gitt at jeg faktisk fikk den ut, hvordan får man den egentlig inn igjen? Og er det noen andre som har tips for å lure den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 7, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2018 Er det denne lykta du har eller har du nyer mod.? lenzflare reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lenzflare Skrevet Januar 8, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2018 Den ligner ihvertfall :) Fant en video her av riktig lykt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg