Z10an Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 trenger en hjerne til 1,8 kadett gsi sprut... skal helst være fryktelig billig... trenger også en kjapp forklaring på hvor de fire ledningene skal kobles(hvilken som går hvor) håper noen kan svare på dette, og evt har en liggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 grønn -> - på coil hvit -> + på bensinpumpe svart -> + på coil svart m/ rød stripe -> inslag på startern blomdal opelhugg i bergen har sikkert en hjerne liggende. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 ja, det har han... men fyren skal ha 1500 spenn for driten.. då kan eg like gjerne fortsette å kjøre forgasser... Men takk for svar på kablingen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 ingen som har en hjerne liggende å slenge i garasjen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 skriv opp bosch nr'et her da. så skal jeg skjekke. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 det som er litt av problemet... har ike hjerne, så jeg har ikke nr heller... men jeg kan jo gjerne finne det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 jeg har en hjerne til en 2.0E liggendes. det er en helt annen opelmotor, men det er samme insprut. (LE-Jetronic) Mulig den passer. Mener å ha hørt om folk som har brukt den. Men fint om du fant ut gm og bosch nr. Så vet vi helt sikkert. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 har fått vite no av opelforhandler at hjernen til 18E har et nr: 90141747 om det er det samme vet eg ikke, men det kan jo være sannsynlig... ka bil kommer den motoren fra då? i følge han her karen satt denne hjernen kun i ascona c og kadett.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg