Andreas I Skrevet Januar 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2018 Fikk plutselig problemer med at radio/styreenheten på min Audi A4 Allroad 2011. Begynte plutselig å skure, I det ene øyeblikket fungerte den mens i det andre fungerte den ikke, så ble den plutselig helt svart og jeg mistet styringen på radio, AC osv... Hele navigasjonsskjermen ble svart. Har hatt bilen inne på Sulland og de mener det er kortsluttning i styreuniten(J794) som sitter i dashbordet, no som kan stemme ganske godt siden sikringen holder når jeg tar strømmen til enheten. Sulland mener de må spesialbestille nytt fra Tyskland til min bil eller til chassisnummeret på min bil. Dette vil koste meg 37 500,- kr... Er de noen som vet om dette stemmer eller kan jeg skaffe et brukt for å sette inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2018 Du kan kjøpe brukt og sette inn. Og du må kode den inn på bilen din etter på, noe som møller kan gjøre . Om du ikke har pc selv da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas I Skrevet Januar 8, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2018 Supert :) Sulland hørte ikke ut som at de var særlig interesert i å hjelpe meg med dette problemet. Er det noe spesielt jeg må passe på med den "nye" spilleren? Har funnet en vraket bil men den mente sulland ikke kunne brukes i min bil osv.... Er det noen muligheter for å finne ut om den kan brukes i min bil eller må jeg bare prøve? Takk for hjelpen så langt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2018 Du kan søke opp på dele nummer som står på din. Om det er likt så kan det hende du slipper å kode den. Er kun omkoding om det skulle være noe små forskjeller. Men er samme hvordan bil det er fra så lenge det samme spiller i den bilen. Du må da ta den ut å se etter delenummer eller sette på vag com og hente det ut Eller så har jo sulland dette sidden dem har lest av bilen og enheten på den. ' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas I Skrevet Januar 8, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2018 Okei, har allerede tatt ut radioen å studert denne. Prøvde å laste opp et bilde av spilleren men det gikk vist ikke... https://b.allegroimg.com/s400/01d991/ff0b8d9b4461bff5dd2350cd34bb Fant en link til et bilde som eksempel Kan det stemme at det er det lange nr som et oppe til høyre? Hva med alt det andre som står på? Hvis jeg finner en "nyere" unit med et annet nr. Kan jeg bruke denne vist den blir programert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2018 8T1035652F er originalt delenummer ja, hovedenhet for MMI 3G. Tør ikke svare på om en nyere vil fungere, men må uansett kodes. Som Opel sier, det tryggeste er å få tak i en med samme delenummer. Koding utfører merkeverksteder, eller noen med VCDS. http://finndel.no/delinfo.aspx?dnr=255877&f=369&bk=000705&dk=1659&no=0 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas I Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2018 Denne er jo faktisk så godt som identisk til den jeg har. Eneste forskjellen er at det nummeret som er helt nederst i høyre hjørne og det nr som står bak EC. Må jeg kode om uansett, eller kan det være at den passer rett inn? Helt supert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 9, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2018 Da er det bare å bestille. Det er ikke så nøye at ikke dem bokstavene er like som din . Denne vil nok fungere i bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas I Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2018 Da var den bestilt :) Tusen takk for hjelpen, ble en go del klokere :D Ha en fortsatt strålende dag ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 9, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2018 Da får da ha lykke til med moteringen, ha en fin dag du også. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg