E30-Cab Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Beamer Screamer BMW kommer jo med en 2-serie etterhvert. Dette kan jo også høres litt tvilsomt ut på norsk. "Bli med ned i garasjen så skal du få titte på 2'ern min!" HAHA.. Den skulle jeg uten tvild testa.. Får ikke noe mer artig enn slibrige dårlig sjekketriks, eller de som kan tolkes veldig feil.. ...kanskje derfor de aldri funker?! *undre* Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by E30-Cab HAHA.. Den skulle jeg uten tvild testa.. Får ikke noe mer artig enn slibrige dårlig sjekketriks, eller de som kan tolkes veldig feil.. ...kanskje derfor de aldri funker?! *undre* Hehehe! Ja nå har jo 1-serien kommet! Hey hey hey, hva sier du til at jeg tar meg en liten tur i enærn baby??? ;) Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Hyundai Accident Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Kia Sportage... er en SUV.. veeeldi sportslig KIA blir jo brukt i det amerikanske militæret, betyr "Killed In Action" er vel ikke my action i en Kia da... Lada Samara... kvinnfolket i brønnen på filmen The Ring het Samara :p .. Lada'en er vel like skremmende :p Chrysler Stratos... mmmm.. sjokolade.. er da Lancia Stratos som kom først da :p Chrysler Grand Voyager.. Grand.. stor.. Voyage.. reise... Stor Reisende? Opel Rekord.. slår vel alle rekorder :p Opel Senator... hvor er den Senator? :eek: Plymouth Superbird... it's a bird it's a plane.. it's SUPERBIRD!!! dun dun DUUN Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by HemiCuda Plymouth Superbird... it's a bird it's a plane.. it's SUPERBIRD!!! dun dun DUUN Med den vingen den utrolig nok har, ser den jo faktisk ut som en fugl på steroider... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 De derre bilen som heter gallopper eller hva faen de heter.... DET er et teit navn på en bil. Rart ingen har nevnt golf her. Jeg forbinder det mer med en sport som folk har på seg rare klær. Suzuki ignis. Hmm.. rart navn. Skoda favorit... Ingen favoritt for meg hvertfall. Jeg har sett under panseret på en sånn en. Det holdt for meg.... Toyota 4runner. Løper den?? Lada samara: Den er ikke like skremmende som hu på the ring. Jg har sitti på i en sånn en en gang på vinteren. Det varmeapparatet er garantert atomdrevent. Toyota Carina - høres ut som et jentenavn for min del. Isuzu trooper - Iron maiden - the trooper? Mitsu carisma - den har IKKE carisma. Vi hadde en sånn en før. Og fy for en kjip bil. Dro ikke godt, men motoren likte turtall.. 1,6 liter på 100 hester. vi presterte et forbruk på 3,5 liter på mila på den engang. :D Dodge ram - rart navn. Tenker i grunn på sånn brikke som sitter i pcen min jeg.... Ford fiesta - Tror ikke det er noe fiesta å kjøre rundt i en sånn en akkuratt. Finns sikkert flere rare som jeg ikke kommer på nå. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by kimoajajaj Kanskje ikke så interessant men jeg har hørt en myte om at grunnen til at Datsun hette Datsun var pga. at folka som jobbet på fabrikken kom på jobb en dag, og fikk så beskjed om at de måtte tenke på et navn som de kunne bruke, og så skulle de stemme på det beste forslaget om en uke. blant arbeiderne var det en engelsk mann som da sa "That soon" , og derav navnet "Datsun" :D Noen som kan bekrefte dette? Jeg kan ikke bekrefte det, men jeg har hørt samme historia av flere forskjellige personer.. Kanskje det er noe sannhet i den.. :) mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by porsche_dude som en annen sa er at lupo betyr ulv på latin, men jeg tror mer det er "får i ulve klær" :D Ikke ta munnen full nå.. Porschekiller.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by LupoB0Y Ikke ta munnen full nå.. Porschekiller.. ;) Vadå motor? 1.8T? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Helios Også har vi jo VW Lupo (en drittøff bil. men hva betyr navnet :) .. trukke den lever opp til det ;P ) Fiat er et styg bilnavn, vet ikke hvorfor, ordet smaker ikke bra, kan være assosiasjoner til bilene dems som gjør det da. Småbilene til VW har ikke stygge navn men de er litt morsomme, noen som har tenkt på hvor mye Golf har lagt på seg siden Golf 1? så ble jo Poloen så stor at Lupoen kom, Lurer på hvor stor Lupo kommer til å bli. Da kommer sikkert VW Duplo som arvtager. Når Golf går over i A6 størrelse. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 lupo er jo en fet bil.. den er sweeeeet... Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Helios Mitsubishi Pajero (uheldig i spansktalende land hvor pajero betyr noe slik som "en som onanerer ofte" ) edit: bilen heter derfor shogun i en del land. må ikke glemme Kia Picanto (en KIA er nok mye rart.. men pikant??) eller suzuki sin wagon-r (samma bil som opel agila) når noe heter Wagon-r ser man for seg noe litt heftig noe..hehe.. men neida Mener å ha hørt at pajero betyr homse... I hvertfall i spania heter Pajero Montero... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Lupo betyr "ulv" på Latin. Hyundai Sonata er et pussig navn - er det en symfoni av skrangel, ulyder, og høye verkstedregninger? Lupo betyr nok ikke ulv, bare for å flisespikke litt...;) ULV Canis lupus L., 1758 Lupus er ulv det.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Peltz Lupus er ulv det.. DOH! Det burde jeg selvfølgelig dobbeltsjekket selv. Er kanskje ikke helt stødig i Latin likevel? :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng DOH! Det burde jeg selvfølgelig dobbeltsjekket selv. Er kanskje ikke helt stødig i Latin likevel? :( Dobbelsjekket ikke...CV-9030N min het Rex Lupus..(konge ulven eller no sånn..) sjekket bare at ikke jeg barsjet på leggen i samme slengen.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg