cliss Skrevet Januar 10, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2018 Hei Studert der nøye nå. Kom meg fram til det er tørker til klima anlegg som lekker selvlysende gul væske. Noen som har erfaring å skifte det. Er det rett av og på med ny? Og så få etterfylt med gass etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 10, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2018 Normalt ja så kan du det. Men ville ha byttet o ringene samtidlig også. Og smør dem inn med litt fett Og kjøpt nye bolter til tørkeren. Før jeg satt inn den nye tørkeren. (Men om du har kjørt uten gass lenge så må du ta til høyde for at kompressoren kan ta kvelden. Dette kan ofte skje når den ikke har vert i drift på lenge) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 10, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2018 Anlegget skal tappes for gass før du begynner å jobbe på anlegget. Skift samtlige o-ringer og sett de inn med tyntflytende fett når du monterer sammen. Nå kan du vacuumere anlegget for å sjekke at det er tett og fylle ny gass. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cliss1234 Skrevet Januar 10, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2018 Ja, det skjedde nå for et par dager siden det bare. Snøen og den gule væsken avslørte seg. Men høres ut som en plan det der. Tømmer det for gass. Og så ordner jeg det. Forresten, kan man fikse det med gassen selv? Tømme og fylle på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 10, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2018 Det er igrunn ingen sak å fylle selv men det er snart like dyrt. Om du drar til et verkstet som har utsyr så betaler du max 1200 kr ferdig fyllet med olje. Om du vil prøve selv så kan du det med å bestille her. https://www.electroshop.no/produkt/ac-produkter/produkter/gds-mega-pack-enviro-safe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg