mortenhed67 Skrevet Januar 12, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2018 I min Corolla -06 oppdaget jeg for noen dager siden en "god skvett" melkelignende væske i et lite oppbevaringsrom foran venstre kne. Tørket opp dette 100%, men et par dager etter (i dag) var det tilbake igjen, halv mengde av forrige gang. Noen kjennskap til hva dette kan være? Rommet er vanligvis tomt. Legger ved et bilde av den første oppdagelsen. Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 12, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2018 Har du en melkekartong oppi der....? :-)) Demonter og se hva som lekker der oppe, kan hende et rør som lekker, eller at det er vann som kommer inn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenhed67 Skrevet Januar 13, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2018 Vann utenfra...? Hmmm...litt rart når det i hele perioden har vært rundt minus 5. Bilen har vært kjørt lite i perioden, i snitt et kvarter daglig. Har noen kjennskap til om dette kan være væske tilknyttet AC? Skuffen står alltid åpen som på bildet (låsen er ødelagt) Det er også forvirrende...Det er bare jeg som bruker bilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 13, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2018 Som sagt så må du demotere å se på rør, eller om det er noe som lekker inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg