HCN Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Jeg kontaktet autospar.no men de hadde ikke noen stabstag som passet denne bilen... rart! noen andre som vet hvor eg kan få tak i ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 http://www.kollevold.no http://www.norskbildelsenter.no Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by HCN Jeg kontaktet autospar.no men de hadde ikke noen stabstag som passet denne bilen... rart! noen andre som vet hvor eg kan få tak i ? Er det fjærebeinsstag eller stabilisatorstag du mener da? Regner med du mener fjærbeinsstag (f.eks mellom toppen av støtdempertårnene foran) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HCN Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Fjærbein stag.. var visst ganske vanskelig å skaffe.. også dyrt... men er det vits å bruke når jeg ikke har senkedempere ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Alt hjelper jo. Ikke vanskelig å skaffe fra Tyskland. Vil du ha Alu eller stål da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HCN Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 samme det.. det som er billigst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Kjøpte wiechers til min 16V men det var mer for show da det var altfor mykt...og dyrt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg