Talvinder Skrevet Februar 19, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2018 Hei, eier en 2012 A6. jeg hav NAV knapp ved giret men ser ut som den ikke er aktiv. Noen som vet hva som må til for å få til integrert navigasjon i bilen uten å måtte demontere halve bilen? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 19, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2018 Har du "NAV" knappen skal du ha navigasjon i bil. Hva skje når du trykker på knappen? Kommer det opp noe i skjermen? Kommer det et rødt lys ved knappen? Hvis det ikke skjer noen verdens ting når du trykker på den vil jeg gjette på at knappen er defekt el. Kan du nå navigasjon i kjørekomputeren? Ettermontering av integrert navigasjon i disse er svindyrt. Da er det billigere å selge den bilen du har og kjøpe en med org. navi. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talvinder Skrevet Februar 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2018 På 19.2.2018 den 5:14 PM, Talvinder skrev: Hei, eier en 2012 A6. jeg hav NAV knapp ved giret men ser ut som den ikke er aktiv. Noen som vet hva som må til for å få til integrert navigasjon i bilen uten å måtte demontere halve bilen? Takker for svar. Det står «navigation system not available» Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 28, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2018 Ergo, bilen din har navigasjon. Lenge siden jeg har hatt Audi med MMI 3G nå så hukommelsen er litt rusten, men jeg tror du må ha navigasjons CD’n i spilleren for at du skal få opp noe mer enn hva du får idag. Forsøk med det først. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg