Gå til innhold

Pris på en 1987 190 2,3 16V

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

heisann..en kompis ser på en 190...får den veldig billig..det som er galt med den;

BAtterifeste

gjennomrustet i bakkant av kanalene

motoren rister mye når bilen slås av..

førersetet er slitt...SLITT..men god å sitte i

sprekt frontrute

må bytte viskermotor

motoren går litt ujevn på tomgang

stått avskiltet i 2år

motor og kasse lekker litt

gått 220000km

Utstyr;

delskinn

18toms felger med nye dekk

bilen går som F...

ellers tight og fin

ingen riper eller bulker/skader i lakken

ikke noe lakkrust

el-soltak (en veis)

Norsk bil

garantert KM-stand

Lurte da på...hvor mye skal kompisen min betale for en slik bil?må bestemme oss litt fort...mye jobb å fixe det som er galt på bilen?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

merkelig...skrev samme innlegg på mbforumet..der fikk jeg vite at en slik bil med disse feilene ville ligge på 40-50000kr...merkelig...

Å gi så mye for den bilen er hvert fall høl i hue. Men 10k er drøyt. Bare dekkene koster halvparten...heh. Tror kanskje jeg skulle byttet Forden i denne bilen. Eneste er at jeg tror denne Merca kan bli dyyyr. Rust, sliten motor, oljelekkasjer her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Ja jøss, er jo ikke noe altfor "store" feil, kanskje ei dårlig topp pakning osv. 40-50K er nok en riktig pris for en så skjelden bil...

det var det jeg var ute etter...digg..da blir det nok handel likevel...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Morsomt å se de forskjellige svarene :)

Men ser ut som alt som er på den bilen kan fikses mere eller mindre rimelig lett.

Jeg er jo fremdeles newbie Merce eier, men så på litt div. til 2.3-16'enen min, og er jo en vraka Evo på AutoDB som kan ha det meste du er på jakt etter!

Bare tok å svarte litt på det jeg kunne litt om.. men prøver ikke å si at jeg er noe proff! De fleste andre overgår meg med kunnskap om 2.3-16 :P

Batterifeste - enkelt (kan vel også taes fra annen 190E?)

gjennomrustet i bakkant av kanalene - errr..alle 16V'er :P

motoren rister mye når bilen slås av.. - min rister også litt..vet ikke hva det kan være

førersetet er slitt...SLITT..men god å sitte i - Full-skinn intr. til salgs på AutoDB vrakbilen :)

må bytte viskermotor -sikkert noe sånn på AutoDB bilen også..

motoren går litt ujevn på tomgang - Når motoren er varm også?

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider