s.a.karlsen Skrevet Mars 1, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2018 Hei alle. Jeg har en 2004 mod primera p12 stasjonsvogn som terroriserer oss. Den starter med en alarm/pipelyd så snart vi starter opp og den vedvarer kontinuerlig så lenge bilen går eller tenningen står på. Jeg mistenker at dette har noe med låsemekanismen på bakluka å gjøre. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne lyden eventuelt fjerne bryter/sensor. Jeg må også nevne at vi må bruke låseknappen på førerdøra for å låse opp bakluka. Er takknemlig for svar som kan løse dette, da lyden er intens og grusomt plagsom over lengre tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 1, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2018 Om du har feil på bakluka og den indikerer at den står åpen så kan nok feilen ligge der. Da vil bilen trur at luka din er åpen. Og alarmen vil nok gå. Om den da koblet opp mot mikrobryteren på låsen. Så hadde nok begynt der bak fått fikset feilen med luka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg