Gå til innhold

GT3: WTF? Pagani Zonda max. 260km/h??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei.

Har spilt GT3 i flere år nå, faktisk, og prøvde å knuse min gammle toppfart rekord (408 km/t) igår. Så tenkte jeg "Må prøve dette med Zonda! Bilen er jo syk fra før, og blir enda verre (bedre) når jeg tuner den" og kjøpte den.

Men til kolossal irritasjon klarte verken den vanlige eller den andre versjonen av Zonda'en mer en 260km/t.! Hva er dette for noe slags p*ss??? Skal ikke denne maskinenen klare langt over 300???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Hehe stussa på samme selv. Den skal vel gå godt over 300kmt originalt, men ikke på GT3. Er akkurat som om den mangler et gir.

Ironisk nok leste jeg en test av Zonda i EVO eller noe, og de fikk den heller ikke over 290kmt trur jeg.

Hvorfor skrur du ikke opp gear ratio!.. om du hører at du mangler gir så er det bare å fordele gira...

jeg har lixom lart å få en suzuki alto i 250km/T...... men axxen sugde bigtime:) hehe

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

Hvorfor skrur du ikke opp gear ratio!.. om du hører at du mangler gir så er det bare å fordele gira...

jeg har lixom lart å få en suzuki alto i 250km/T...... men axxen sugde bigtime:) hehe

Har prøvd d. Men funka dårlig. Kan du prøve å fikse litt på bilen og se om du klarer å få den høyere opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker jeg hadde 409KM/t med skyline i GT1... hehe

om jeg kan fixxe en selv?=. det får jeg ikke gjort desverre. jeg har ikke ps2, låner som regel av en kompis. men han er i forsen.

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Eeeeh. Poenget er jo at den skal klare det ORIGINALT!

jaja men jeg trodde han hadde trimma saken...da kan du stille den inn

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang. toppfart så har jeg klart over 2200 km/t med escudo'n...satte gir ratios på bortimot maks, satte maks downforce bak og minst downforce foran..kjørte på testcourse og bilen dro på bakhjula rundt halva banen før den traff autovernet og begynte å fly:D

og den kom ikke ned igjen heller, tror den hoppet ut av banen eller no. anyway, 2200+km/t... men hvis vi skal sankke om hastigheter med dekka på bakken, har jeg ikke kommet over 425...vipet GTS:)

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DanJan

ang. toppfart så har jeg klart over 2200 km/t med escudo'n...satte gir ratios på bortimot maks, satte maks downforce bak og minst downforce foran..kjørte på testcourse og bilen dro på bakhjula rundt halva banen før den traff autovernet og begynte å fly:D

og den kom ikke ned igjen heller, tror den hoppet ut av banen eller no. anyway, 2200+km/t... men hvis vi skal sankke om hastigheter med dekka på bakken, har jeg ikke kommet over 425...vipet GTS:)

Oh my god... :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir imponert av det.. må du finne den japsevidden med en som får hele greia til å monge med escudo.. blir så mange tall at det ikke er plass på en linje på skjermen. Ender til slutt med at spillet fryser seff.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider