opel 1.9TCDI Skrevet Mars 3, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2018 Hei. Eg mistet et kjøre først og så tenke eg at skulle bytte den pæra. Så gjorde eg det, men så funket ikke det. Da tok eg den pæra som var lys i og satt den på den siden eg mista kjørelyse på. Men ingen lys da heller. Så eg satt den pæra på nytt tilbake til den siden eg hadde lys først. Men nå har eg ikke noe kjørelys på bilen. Hva kan være problemt nå. Sikringa Er sjekket og er hele. Og har byttet pærer også. Dette skjedde når eg hadde vasket motoren. Det er snakke om en Passat 2001 model. Er det noen som har en idé hva det kan være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 4, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2018 Kortslutning tenker jeg. hvordan ser sokkelen ut. Kommer det strøm fram til pæra di da. Du har en stor svart kontakt som kan være fuktig eller noe. Se om det kommer strøm ditt og om den gir strøm ut til pære. Den har 6 ledere på en til motor en til park en til blink og en til kjørelys sjekk denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel 1.9TCDI Skrevet Mars 4, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2018 Ja det kan godt henne at det er det som har skjedd. Ja eg skal se om det er kommet fukt på den kontakten. Ja skal måle om det komer strøm. Altså den store kontakten som står på lykta du tenker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 4, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2018 Ja er den ofte så er det bare at vann har kommet inn der. Om du har spylt rundt der med vann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel 1.9TCDI Skrevet Mars 4, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2018 Ok. Ja eg har spylt rundt der, men nå har eg fått kjørelysene tilbake igjen. Så det har bare vært funket inni der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 4, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2018 Det hva nok det jeg tenkte at det som hva problemet er ikke så uvanlig at det skjer . Bra det løste seg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel 1.9TCDI Skrevet Mars 4, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2018 Jepp Ja det var kjempe flott at det fikses sæ. Sånn at eg fikk kjørelys tilbake igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg