MarkeyBoy Skrevet Mars 29, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2018 Hei. Vindusviskerne på bilen min virker ikke som de skal. De går veldig sakte, og når jeg setter i trinn 4, går de som vanlig uten pauser. Venter på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 29, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2018 Går dem tregt når du har dem på hakk en. altså ikke på inetrevall ? Når du setter hendel på hakk to? Om den er kun på hendelen du bruker for å justere hastig het på hakk en så er det hendelen som er defekt. Om den er treg på alle så er mekanismen som holder på å ta kvelden. beste er da å kjøpe ny. Koster rundt 1000 lappen. Eller bestille den fra utlandet fra ca 400 kr Ellers så må du bytte bryteren om den går tregt kun når du bruker hakk fra 1 til 4 på første hakk altså når du tar bryteren opp et hakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarkeyBoy Skrevet Mars 29, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2018 Det går treg på hakk 1, men på hakk 4 fungerer som om det er på hakk 2 eller noe sånt. Uansett synes jeg at det er uvanlig. Har ikke kjørt bilen så mye egt. Brukte til øvingskjøring, og sånt. Så vet ikke nøyaktig, men det er det som jeg vet om. Når jeg setter på hakk 1, så er det veldig treg, men på hakk 4 fungerer som om det er på hakk 2, altså fremdeles. Håper at du skjønner det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 30, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2018 Kan hende relet er dårlig. Om ikke så er det nok hendelen som er defekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarkeyBoy Skrevet Mars 30, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2018 OK. Vet du hvor jeg kan finne et rele til dette eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 30, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2018 Sitter rett over pedalene. Skru av plata så kommer du til. Sitter bak sikringboksen. Rele 377/ 389 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarkeyBoy Skrevet Mars 30, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2018 Prater du nå om sikringsboksen som er på sjåførens side eller? Er ikke en bilmekaniker så skjønner jeg ikke helt. Beklager :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarkeyBoy Skrevet Mars 30, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2018 Altså hvor kan man kjøpe et nytt rele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 3, 2018 Rapporter Share Skrevet April 3, 2018 Det får du på skruvat eller på ebay huggeren. Den sitter oppunder pedalene du må løsne plata som sitter der så kommer du lett til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg